facebook
Naročila, oddana pred 12:00, so odpremljena takoj. | Brezplačna dostava nad 80 EUR

Parfum/Parfum (splošni profil)

Druga imena: Dišava, aroma, vonj, okus

Ocena škode: 6 (Nerazvrstljivo)


Parfumi so bistveni del številnih različnih vrst izdelkov. Njegova glavna naloga je dati izdelku prijeten vonj ali okus, ki je privlačen za potrošnika in tako poveča povpraševanje in tržno uspešnost izdelka. Druga imena za ta izraz so lahko dišava, aroma, vonj ali okus. Dišava ustvarja tudi močno psihološko povezavo med kupcem in izdelkom, saj imajo človeški možgani sposobnost povezovanja določenih spominov z določenimi vonji.

Parfumiranje ali drugače tudi dišava, aroma ali okus se uporablja v številnih izdelkih. Te besede se ne povezujejo samo s tradicionalnimi parfumi in dezodoranti. Parfumiranje se uporablja v številnih drugih panogah, in sicer v kozmetični industriji, kjer je sestavina losjonov za telo, krem, šamponov, gelov za prhanje in drugih izdelkov za telo. V farmacevtski industriji se uporablja v različnih farmacevtskih izdelkih, v živilski industriji pa se uporablja v živilih in pijačah za izboljšanje njihovega okusa in arome. V številnih primerih se parfumiranje uporablja tudi v čistilnih in pralnih izdelkih za odstranjevanje neprijetnih vonjav in njihovo nadomeščanje s svežimi in prijetnimi vonji. Le malo ljudi bi želelo, da njihovo perilo, soba ali roke dišijo po kemikalijah. Brez prisotnosti parfuma bi bila večina izdelkov videti dolgočasna in brezosebna. Njegova prisotnost poveča privlačnost izdelka in ga naredi privlačnejšega za končnega potrošnika.

Kategorija Iskanje