Pišite na
Pogosta vprašanja:
Kdaj bo moje naročilo prispelo?
Povezavo za sledenje naročilu najdete v vašem poštnem predalu v e-poštnem sporočilu, ki smo vam ga poslali in s katerim potrjujemo prejem naročila
Sprememba naročila
Že plačanega naročila ni mogoče spremeniti, ker je zanj izdan davčni dokument. Naročila z gotovino po povzetju je mogoče spremeniti, pošljite nam svojo številko naročila in blago, ki ga želite dodati.
Nisem prejel e-pošte s potrditvijo naročila
Če niste prejeli e-pošte s potrditvijo naročila, najprej preverite mapo »Vsiljena pošta« ali »Spam«, kamor je e-pošta morda pomotoma prešla. Če jo najdete, jo označite kot »Ni vsiljena pošta«. Prav tako preverite mapo »Promocije« ali »Skupinsko«, še posebej, če uporabljate Gmail ali podobne storitve. Prepričajte se tudi, da je e-poštni naslov, naveden med naročilom, pravilen – napaka v naslovu je lahko razlog za nedostavo. Če po teh preverjanjih še vedno ne najdete e-pošte, ne oklevajte in se obrnite na našo službo za podporo strankam, ki vam bo z veseljem pomagala rešiti situacijo.
Naslov za menjave/vračila:
glejte razdelek Menjave in vračila
Podpora strankam:
info@ferwer.si
Podatki o izdaji računov:
Topshelf s.r.o.
Bartoškova 1368/4
14000 Praga 4
Češka< br />DDV številka: CZ03476812
Povezava banke:
IBAN: CZ3420100000002100678619
SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX
Kdaj bo moje naročilo prispelo?
Povezavo za sledenje naročilu najdete v vašem poštnem predalu v e-poštnem sporočilu, ki smo vam ga poslali in s katerim potrjujemo prejem naročila
Sprememba naročila
Že plačanega naročila ni mogoče spremeniti, ker je zanj izdan davčni dokument. Naročila z gotovino po povzetju je mogoče spremeniti, pošljite nam svojo številko naročila in blago, ki ga želite dodati.
Nisem prejel e-pošte s potrditvijo naročila
Če niste prejeli e-pošte s potrditvijo naročila, najprej preverite mapo »Vsiljena pošta« ali »Spam«, kamor je e-pošta morda pomotoma prešla. Če jo najdete, jo označite kot »Ni vsiljena pošta«. Prav tako preverite mapo »Promocije« ali »Skupinsko«, še posebej, če uporabljate Gmail ali podobne storitve. Prepričajte se tudi, da je e-poštni naslov, naveden med naročilom, pravilen – napaka v naslovu je lahko razlog za nedostavo. Če po teh preverjanjih še vedno ne najdete e-pošte, ne oklevajte in se obrnite na našo službo za podporo strankam, ki vam bo z veseljem pomagala rešiti situacijo.
Naslov za menjave/vračila:
glejte razdelek Menjave in vračila
Podpora strankam:
info@ferwer.si
Podatki o izdaji računov:
Topshelf s.r.o.
Bartoškova 1368/4
14000 Praga 4
Češka< br />DDV številka: CZ03476812
Povezava banke:
IBAN: CZ3420100000002100678619
SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX