NATURLAND
Z več kot 53.000 člani je nemški Naturland eden največjih tovrstnih združenj, ki se osredotoča na certificiranje ekoloških proizvodov. Ti ne smejo izpolnjevati le predpisov za ekološko kmetovanje, temveč tudi standarde za socialne vidike proizvodnje, kot so delovni pogoji in pravice delavcev.
Podjetje je bilo ustanovljeno v Nemčiji leta 1982 in zdaj velja za eno vodilnih organizacij, specializiranih za ekološko kmetovanje. Poleg certificiranja različnih vrst ekoloških proizvodov se ukvarja tudi s socialnimi vidiki pridelave in proizvodnje. Njeni interesi vključujejo tudi merila pravične trgovine in ekološko ribogojstvo (načrtno upravljanje voda).
Naturlandovi standardi veljajo za številna področja, kot so čebelarstvo, ribogojstvo, gozdarstvo, trajnostni ribolov, tekstil, gastronomija, predelava lesa in socialna politika, pa tudi kozmetika. Pri kozmetiki ni dovoljena uporaba naftnih derivatov, sintetičnih parfumov, barvil, plastifikatorjev in silikonov. Za konzerviranje proizvodov so dovoljeni naravni konzervansi, če ni naravne alternative, pa se lahko uporabljajo do največ 5 % konzervansov. Vendar je treba zagotoviti zdravje potrošnikov. Prepovedana je tudi uporaba nanodelcev ter sintetičnih filtrov UVA in UVB. Več informacij je na voljo na spletni strani http://www.naturland.de/.